Eseu liber- Confesiuni

           -Bună, Mia! Numele meu este Denisa și din prima clipă în care am început să citesc romanul "If I stay", mi-am dat seama că ești eroina mea. Aș avea câteva întrebări pentru tine.
           -Sunt încântată să te cunosc. Cu mare drag voi răspunde.
           -Am o singură curiozitate în legătură cu alegerea făcută în roman. Ce te-a determinat să rămâi cu Adam?
           -Deși conștientizam faptul că-mi va fi dor, foarte dor de părinții și fratele meu Teddy, iubirea pe care i-o port lui Adam m-a făcut să-mi doresc să mă bucur în continuare de viață și să-mi fac părinții mândri de mine prin performanțele pe care le-am reușit la Juliard.
           -Care este viața ta de acum?
           -Pasiunea mea pentru violoncel a devenit, de fapt, totul meu. Susțin numeroase concerte în întreaga lume, iar în timpul liber încerc să dau lecții tinerilor care îndrăgesc acest instrument. În ceea ce-l privește pe Adam, mă susține în fiecare zi și mă înțelege de fiecare dată când ajung seara târziu, pentru că "am mai rămas puțin cu ... să repetăm".
           -Îți este dor de familia ta?
           -În fiecare zi simt nevoia să discut cu mama, să-i ofer o îmbrățișare tatei, să mă joc cu Teddy. Desigur, îmi e foarte dor de ei, aș da orice să îi revăd măcar o secundă, însă ei trăiesc prin mine, sunt în sufletul meu și vor rămâne acolo pentru totdeauna.
           -O ultimă întrebare. Te-ai gândit vreodată să scrii o carte cu viața de după "If I stay"?
           -Nu, nu m-am gândit niciodată, dar să știi că e o idee foarte bună și cu ajutorul tău, desigur dacă-ți dorești, putem pune niște idei bune pe hârtie. Ce spui?
           -Mi-ar plăcea foarte tare. Cu mare drag te voi ajuta. Mulțumesc mult pentru toate răspunsurile pentru curiozitățile mele.
           -Mă bucur tare mult că te-am cunoscut!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

"După melci " de Ion Barbu - Eseu argumentativ

Eseu argumentativ "Balta-Alba"-Vasile Alecsandri