Eseu Liber Tema-Calatoriei

Tema Calatoriei

Pasiunea pentru călătorii, pentru aventură creşte farmecul persoanelor care calatoresc singure, sporind sansele acestora de a-si găsi prieteni sau de a se distra la maximum. Asa ca majoritatea persoanelor libere de obligaţii aleg să călătorească.
Si, totusi, de ce pasionatii de calatorii par mai atractivi?
Persoanele dispuse sa strabata in lung si in lat Globul arata că sunt deschise la nou, aventuroase si cu o cultura bogata. De asemenea, pasiunea pentru calătorii si aventură indică o persoană curajoasă şi foarte capabilă să se adapteze la nou, să înveţe neâncetat.Pasiunea pentru calatorii este prezentă şi în cadrul cuplurilor sau grupurilor. Cuplurile formate în timpul unor călătorii continuă să petreacă timpul liber călătorind reuşind să păstreze pentru mai mult timp proaspătă relaţia dintre ei.Călătoria, aventura este pasiunea celor cutezători!

Comentarii

  1. Dupa parerea mea, calatoria inseamna cunoastere de sine si totodata dezvoltare personala .Calatoria si schimbarea nu sunt lucruri usoare, care se vor intampla cat ai bate din palme. Ele necesita timp , insa cand vei ajunge la capatul drumului iti vei da seama cat de diferit esti fata de cel care erai la inceputul acelei calatorii. Odata ce o calatorie se sfarseste , mereu va incepe alta. Datorita acestui fapt , mereu suntem intr-o continua dezvoltare si descoperire de sine. Cred ca atunci cand calatorim reusim sa ne dezvoltam atat personalitatea cat si sa ne imbunatatim cultura.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Apreciez ceea ce ai sesizat tu, dar aș dorii să-mi adaug un alt punct de vedere..., acela este ca și viața poate fii considerată un drum..., iar prin modul in care tu, ca om te dezvolți, înveți să faci ceva pe cont propriu, ba chiar, de ce nu, să excelezi in acel domeniu..., creezi scopul călătoriei tale prin viață.
      Iar cum ai spus și tu, dintr-o calatorie poți învăța foarte multe lucruri..., ba chiar să-ți schimbi comportamentu..., eu consider ca drumul prin viată este cel care te schimbă cel mai mult.

      Ștergere
  2. Nu am știut niciodată că oamenii încă mai au puteri și fac ca lucrurile să se întâmple așa. Sunt John Luna din Albania. Soțul meu m-a lăsat pe mine și pe copilul meu pentru o altă fată în urmă cu trei ani, de atunci viața mea a fost plină de dureri, tristețe și traume pentru că el a fost prima mea iubire și suntem împreună de ani de zile și nu ne-am putea imagina viața fără el . Am văzut câteva mărturii despre un mare jucător de vrăji DR DAWNACUNA și despre cum ajută oamenii din întreaga lume, că poate aduce înapoi iubitul în câteva zile, inițial am râs și am spus că nu mă interesează, ci datorită dragostei pe care o am pentru omul meu l-am consultat pe marele jucător de vrăji și, spre marea mea surpriză, după două zile, soțul meu m-a sunat pentru prima dată după trei ani, că îmi lipsește și că îi pare atât de rău pentru fiecare lucru prin care m-a făcut să treacă, încât mă vrea înapoi, ne vom petrece viața împreună și promit să nu ne mai părăsim nici eu, nici copilul meu. Încă nu-mi pot crede ochilor, pentru că este extrem de incredibil, este prea bun pentru a fi adevărat. Tot ce pot să spun este să vă mulțumesc DR DAWNACUNA pentru că mi-ați adus soțul la mine și la copilul meu și pentru oricine ar putea avea nevoie de ajutorul acestui mare jucător de vrăji, vă rog să-mi permiteți să trimit mailul aici: {dawnacuna314@gmail.com}
    WhatsApp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere
  3. Ajută-mă să-l sărbătoresc pe doctorul Isikolo pentru ajutorul său deosebit. Sunt unul dintre acei oameni care au spus că nu voi apela niciodată la un psihic, la un mag sau la orice altceva care să mă ajute cu problemele mele - cel mai puțin din toate problemele mele de dragoste, dar am ajuns la punctul în care știam că am nevoie de câteva îndrumări și sunt atât de bucuros că l-am găsit pe acest om numit DR ISIKOLO. Când aproape l-am pierdut pe David într-una dintre luptele noastre stupide și certurile noastre constante (s-a despărțit de mine), am crezut că am pierdut totul. Plâng toată ziua și cred că nu se va mai întoarce la mine. Am citit atât de multe mărturii despre vrăjirea de dragoste a Dr. Isikolo, despre cum a ajutat-o ​​să-l readucă pe fostul iubit înapoi. I-am trimis rapid un e-mail. și, de asemenea, să-l întorc pe soțul meu cu vraja lui de dragoste. Și când eram cel mai disperat, el nu a profitat de mine pentru că este sincer. Ați prestat un serviciu foarte bun pentru o persoană care are o adevărată nevoie. Nu știu cum ați făcut-o sau cum funcționează această vrajă de dragoste, dar tot ce știu este că FUNCȚIONEAZĂ și omul meu s-a întors la mine în 48 de ore așa cum mi-a promis !! Eu și soțul meu Davis suntem fericiți din nou împreună și voi fi întotdeauna recunoscător doctorului Isikolo. e-mail pentru orice fel de ajutor este foarte capabil și de încredere pentru ajutor: isikolosolutionhome@gmail.com sau puteți, de asemenea, să-l WhatsApp/SIGNAL la +2348133261196.

    RăspundețiȘtergere
  4. Viața nu a fost ușoară cu mine după ce căsătoria mea a fost ruptă când soțul meu a plecat pentru divorț, dar îi mulțumesc lui Dumnezeu pentru că l-a folosit pe DR WALE, care este ca un Dumnezeu pe Pământ pentru a-mi restabili căsătoria ruptă cu vraja sa puternică. Am suferit de depresie timp de 6 luni, dar astăzi, sunt atât de fericit că am cunoscut-o pe DR WALE pentru că vraja lui m-a făcut să cred că adevărul vrăjile sunt reale și funcționează. Am respectat fiecare instrucțiune pe care mi-a dat-o DR WALE pentru că mi-a promis că mă va face fericită și mândră și cu adevărat, toate acestea s-au întâmplat și soțul meu s-a întors la mine, cu genunchii pe pământ, cerându-mi iertare în câteva zile după ce am luat legătura cu el și acum suntem perfect legați din nou pe viață. Pot spune cu îndrăzneală tuturor celor de acolo că vrăjile DR WALE sunt într-adevăr cele mai bune și mai puternice. Îi sunt recunoscător pentru totdeauna până la sfârșitul timpului. Deci, vă puteți conecta cu el prin e-mail prin: WhatsApp / Viber: +2347054019402 sau prin e-mail: drwalespellhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

"După melci " de Ion Barbu - Eseu argumentativ

Eseu argumentativ "Balta-Alba"-Vasile Alecsandri